خبرهای داغ:

اولین دوره مسابقات پینت بال در شهرستان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه از برگزاری اولین دوره مسابقات پینت بال با حضور بسیجیان پایگاه های بسیج شهری در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۲۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اولین دوره مسابقات پینت بال به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد برگزار شد .

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این مسابقه حدود ۱۰ تیم ۴ نفره شرکت داشتند و این مسابقات با استقبال گرم مردم همراه بود.

او افزود: در راستای برپایی این مسابقات، آماده سازی زمین پینت بال توسط بسیجیان پایگاه انجام و آموزش و سازماندهی تیم ها جهت شرکت در مسابقه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد اضافه کرد: در این مسابقات ۸ تیم بزرگسال و دو تیم نونهال با یکدیگر مسابقه دادند و پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول (ص) لاسجرد، گردان امام علی (ع) و علمدار لاسجرد به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

معینیان یادآور شد: همچنین گشت عملیاتی محله محور با حضور ۹ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت لاسجرد از ساعت بیست و دو تا دو بامداد با هدف برقراری امنیت در روستا انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار