حسین محبی:

دانشجویان برای پیشرفت کشور می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویان با پیشرفت‌های علمی و فرهنگی به روز دانشجو معنا می‌بخشند.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۰۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین محبی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو افزود: شهدای دانشجو در راه آرمانهایشان از جان عزیز خود گذشتند و همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و در راه اعتلای کشور بکوشیم.
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دانشجویان را قشر فرهیخته و سرآمد معرفی کرد و تصریح کرد: مشکلات این مرز و بوم به دست قشر دانشگاهی حل می‌شود.
وی خطاب به دانشجویان گفت:به گونه‌ای درس بخوانید تا احساس سرباری نکنید بلکه احساس سربلندی کنید.
محبی تفکر و کارعلمی را از ویژگی‌های دانشجویی دانست و گفت: شما دانشجویان کار‌های بزرگی می‌توانید انجام دهید و برای خود، خانواده و کشور افتخارآفرینی کنید‌
او با اشاره به سرانه بالای چاپ مقاله در این دانشگاه گفت: به شما افتخار می‌کنم، دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی خیلی سرآمد هستند و کار‌های بزرگی می‌توانند انجام دهند.
محبی با بیان اینکه ارتباط با صنعت در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته بالاتر از دانشگاه‌های استان است به دانشجویان گفت: با تلاش در بحث علم و فناوری پیشرفت کنید و از ظرفیت پارک علم و فناوری، پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی بهره ببرید.
وی با تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های علمی استادان و دانشجویان، بر قدردانستن دوران دانشجویی تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار