خبرهای داغ:
رضانیا:

ملت امام حسین (ع) ملت عشق به شهید و شهادت است

همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه ملت امام حسین (ع) ملت عشق به شهید و شهادت است، گفت: ما امروز دور هم جمع شدیم تا بار دیگر اعلام کنیم که به خون شهدا وفادار هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۳۶
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در آیین وداع با پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پایگاه شهید نوژه همدان اظهار کرد: ملت امام حسین (ع) ملت عشق به شهید و شهادت است و امروز شهدا میزبان هستند و ما این توفیق را داریم که در محضر آنها در پایگاه هوایی شهید نوژه دور هم جمع شدیم و با افتخار تمام این محفل به نام شهدا نورانی شد.

وی گفت: شهدا زنده هستند و ما امروز دور هم جمع شدیم تا بار دیگر اعلام کنیم که به خون شهدا وفادار هستیم و پای عهد ولایت و امامت ایستاده ایم که همه خواسته شهدا هم همین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان ادامه داد: امت اسلام امروز گرفتار فاجعه بارترین تهاجمات جرثومه فساد آمریکا شیطان بزرگ و اسراییل غاصب است.

وی افزود: امروز و در کنار پیکر پاک چهار شهید عهد می بندیم که پای آرمان شهدا و امام هستیم و خواهیم ماند و از خداوند شهادت و حسن عاقبت طلب می کنیم.

رضانیا گفت: دنیای استکبار بداند پای منویات و اشارات مولا و مقتدای خود خواهیم ایستاد و آماده ایم به یک اشاره ولی امر مسلمانان دنیا را بر سرشان خراب کنیم.

وی اظهار کرد: زنان را کشتن و مدارس را ویران کردن هنر مردان بزرگ نیست اگر مرد هستید بیایید و مردانه با مردان بزرگ حماس بجنگید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار