معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛

ضرورت همکاری همه دستگاه ها در کاهش تلفات جاده ای

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: کاهش تلفات رانندگی نیازمند تلاش دسته‌جمعی همه دستگاه‌ها و رانندگان است تا میزان تلفات کاهش یابد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۶۱
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی روز سه‌شنبه در آیین برگزاری رزمایش طرح ترافیکی زمستانی در ایلام، اظهار کرد: کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای نیازمند همکاری جدی همه دستگاه‌های مرتبط و رانندگان است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام افزود: سوانح جاده‌ای آسیب‌ها و پیامدهای مالی و جانی عدیده‌ای را بر روح و روان شهروندان و جامعه می‌گذارد و کاهش این آسیب‌ها در گرو رعایت عمومی قوانین راهنمایی‌ورانندگی است.

 

وی در این مراسم اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در میدان خدمت و خدمتگزاری به مردم آماده و پای‌کار هستند و این رزمایش برای ایجاد هماهنگی و انسجام جهت خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان برگزار شد.

 

حسنی ابراز امیدواری کرد: حضور تیم‌های مشترک طرح ترافیکی زمستانی موجب کاهش حوادث رانندگی و جلب رضایت مردم شود.

 

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یکی از دغدغه‌های موردتوجه مسئولان و به‌ویژه مقام معظم رهبری را بحث کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای عنوان کرد و گفت: این موضوع مهم نیازمند همکاری همه مجموعه‌ها و مردم است.

 

 حسنی یادآور شد: حضور تیم‌های طرح ترافیکی زمستانی در بازدارندگی از سوانح رانندگی مؤثر بوده و یک نقطه اطمینانی برای مردم است و باعث ایجاد آرامش روحی و روانی برای رانندگان و سرنشین‌های وسایل نقلیه می‌شود.

 

 حسنی پیشگیری از بروز حادثه را مهم‌تر از سرعت عمل در رسیدگی به حوادث جاده‌ای برشمرد و بر ارائه آموزش‌های رانندگی و فرهنگ جاده‌ای، نصب علائم راهنمایی‌ورانندگی، بهبود وضعیت جاده‌ها و زیرساخت‌ها باهدف کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای تأکید کرد.

 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از مردم نیز خواست فرهنگ هنگام تردد در محورهای مواصلاتی داخل و خارج شهرها شرایط جاده‌ای و جوی را مدنظر داشته باشند و هر سال شاهد کاهش خسارت‌های جانی و مالی در سطح جاده‌های ایلام باشیم.

 

در پایان این مراسم تعداد ۱۰۰ کلاه ایمنی به موتورسواران قانونمند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار