خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: جهاد در خدا و پاسداری از اسلام و کشور پایانی ندارد و تا انتهای عمر انسان این راه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۱۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در همایش فرهنگی خانواده‌های بازنشستگان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: شما بازنشستگان یا به تعبیر مقام معظم رهبری وابستگان سپاه، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هستید و از شما بزرگواران عطر امام(ره) و شهدا ساطع می‌شود و با حضور شما در این مکان، فضای ایثار و شهادت را حس می‌کنیم.

وی بیان کرد: وابسته نام مبارکی است که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده و الحاق به سپاه را مشخص می‌کند و بیانگر آن است که جهاد در خدا و پاسداری از اسلام و کشور پایانی ندارد و تا انتهای عمر انسان این راه ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به چند نکته گفت: نکته اول اینکه اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار خواهد شد، بنابراین از شما انتظار می‌رود توصیه‌های رهبری در رابطه با بصیرت‌افزایی را جدی بگیرید و با قدرت در این عرصه وارد شوید.

وی ادامه داد: دشمنان دنبال آن هستند که پاسداران را از ارزش‌های اسلامی و دینی جدا کنند، آنها را نسبت به مسائل روز جامعه بی‌تفاوت کنند، به همین دلیل از شما می‌خواهیم، کمک حال ما باشید و دست ما را بگیرید، در بحث امر به معروف و نهی از منکر به پاسداران جوان ما را کمک کنید تا از این آسیب هم جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات