مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان گیلان

شرکت‌ها و کارخانجات بستری مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

اردوی راویان پیشرفت و فعالان عرصه تبیین در راستایی آشنایی هادیان سیاسی و تبیین گران عرصه جهاد تبیین با گوشه‌هایی از توانمندی‌های صنعتی و تولیدی استان گیلان برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۶۳۱۶۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

شرکت‌ها و کارخانجات بستری مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان،سرهنگ پاسدار عباس اسکندری؛ مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان گیلان در حاشیه این بازدید،شرکتها و کارخانجات را بستری مناسب برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی بیان کرد .

 

وی در راستای جریان سازی و بازتاب اقدامات و تلاش های کارگران و کارفرمایان 

به نقش ارزنده هادیان سیاسی و مربیان معرفتی و بصیرتی اشاره کردو افزود: ترویج فرهنگ کارو فرهنگ سازی الگوهای اثربخش تولیدات در شرایط تحریم وجنگ اقتصادی بمنظور خلاقیت و تاب آوری و خودباوری در جامعه بسیار ارزشمند می باشد.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات به منظور بازدید و حضور اقشار بسیج از واحد‌های تولیدی و خدماتی استان گیلان از ظرفیت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گفت و آمادگی سازمان را اعلام کرد. 

 

لازم به ذکر است که هادیان و تبیین گران از چندین کارخانه در شهرک صنعتی رشت بازدید بعمل آورده و با گوشه هایی از توانمندی‌های صنعتی و تولیدی استان گیلان آشنا شدند.

 

شرکت‌ها و کارخانجات بستری مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی استشرکت‌ها و کارخانجات بستری مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

 

ارسال نظرات