واکاوی دستاورد‌های انقلاب به وقت «راویان پیشرفت»

۱۲۰ نفر از خبرنگاران استان گیلان در قالب یک کاروان خبری با عنوان «راویان پیشرفت» با تازه‌ترین تجهیزات، امکانات و دستاورد‌های هوافضای سپاه آشنا شدند.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۷۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

واکاوی دستاورد‌های انقلاب به وقت «راویان پیشرفت»

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در حاشیه بازدید خبرنگاران گیلانی از نمایشگاه دائمی پارک ملی هوافضای سپاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه، ۱۲۰ خبرنگار استان از هشت شهرستان حضورداشتند. 

وی هدف از برگزاری اردوهای راویان پیشرفت را انعکاس دستاوردها و پیشرفت‌های کشور بدون اتکا به نیروهای خارجی و خدمات نظام به مردم از دریچه دوربین و قلم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: این اردو از ابتدای سال‌جاری آغاز شده و تمرکز بر بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان و پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف اقتصادی بود.

 

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه جهاد تبیین فرمایش صریح رهبر انقلاب است و متولیان رسانه را مسئولین اولیه جهاد تبیین دانسته‌اند، تأکید کرد: تلاش داریم بازدیدها از نمایشگاه هوافضای سپاه استمرار داشته باشد تا تعداد بیشتری از خبرنگاران بتوانند این سطح از پیشرفت را از نزدیک دیده و روایتگری کنند.

 

به گفته پارسا توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه تحت عنوان «پارک ملی هوافضا» در حوزه‌های مختلف موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، عملیات هوایی و فضایی از بدو شکل‌گیری تاکنون در قالب نمایشگاه دائمی «پارک ملی هوافضا» برپا شده است.

واکاوی دستاورد‌های انقلاب به وقت «راویان پیشرفت»

واکاوی دستاورد‌های انقلاب به وقت «راویان پیشرفت»

ارسال نظرات