استاندار ایلام خبر داد؛

ظرفیت ۱۰۰ واحد تولیدی با همکاری دستگاه قضا در استان احیا شد

استاندار ایلام با بیان اینکه وفاق و همدلی خوبی بین مدیران دستگاه‌ها برای خدمت به مردم وجود دارد، گفت: بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی استان با همکاری دستگاه قضا، احیا شده و یا ارتقا ظرفیت داشته‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۲۳
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان ایلام، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: وفاق، همدلی و تعامل خوب و سازنده‌ای بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجموعه دستگاه قضا برای خدمت به مردم در استان وجود دارد.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه انجام تکلیف و وظیفه به نحو احسن، شکرگزاری نعمت مدیریت است، گفت: مسئولیت یک امانت است که با قدردان آن باشیم.

 

وی به همکاری خوب دستگاه قضا در راستای احیای واحدهای راکد و فراهم‌شدن زمینه سرمایه‌گذاری در استان نیز اشاره و تأکید کرد: بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی با همکاری دستگاه قضا در استان احیا و ارتقا ظرفیت یافته و دستگاه قضا با قاطعیت با سوداگری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز مقابله کرده که جای قدردانی دارد.

 

 بهرام‌نیا گفت: استان ایلام از نظر رسیدگی به پرونده‌های قضایی رتبه ۲۱ کشور بود که طی ۲ سال اخیر از رتبه ۲۱ به رتبه هشت کشور رسیده است که نشانگر کار جهادی دستگاه قضا در استان با مدیریت علی‌محمدی رئیس‌کل دادگستری استان، قضات و مجموعه دستگاه قضا است.

 

 وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ارکان حاکمیت، قوه قضاییه، قوه مجریه و قوه مقننه است که شرح وظایف هر کدام تعریف شده و هم‌افزایی و تعامل این قوا موجب رضایتمندی مردم شده است.

 

 وی با اشاره به اهتمام همه مجموعه دستگاه قضا در اربعین، یادآور شد: ایام اربعین قضات در مرز مهران حضور داشتند و همه تلاش خود را بکار گرفتند.

 

 استاندار ایلام به اهتمام همه‌جانبه اعضای شورای تأمین استان، اعضای ستاد اربعین برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: برگزاری باشکوه اربعین موجب شد لبخند رضایت بر سیمای مقام معظم رهبری نقش ببندد و در دیدار با رئیس‌جمهور، ایشان نیز از همه مردم استان و اعضای ستاد اربعین استان ایلام قدردانی کردند.

 

 بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در اربعین امسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند و رشد ۱۱ درصدی تردد در این مرز در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسید.

 

 استاندار ایلام گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه قضا و دیگر مجموعه‌ها زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه با عنایت به چهاراصل تبیینی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از سوی مقام معظم رهبری را شاهد باشیم.

تحقق و توسعه و بالندگی کشور در سایه امنیت است

 

 محمدجعفر شهبازی معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز در این آیین گفت: استان ایلام دارای شرایط ویژه‌ای است اول اینکه قدمت تاریخی دارد و دارای مردمانی اصیل، انقلابی و ولایت‌مدار است دوم اینکه خاک این مرزوبوم به‌واسطه خون‌های ریخته شده در جنگ تحمیلی و تردد زائران عتبات‌عالیات مقدس است.

 

وی اضافه کرد: پذیرایی از زائران حسینی در ایلام افتخاری است که نصیب مردمان این سرزمین شده است و مسئولانی که افتخار خدمتگزاری در این استان را پیدا کردند بایستی قدر این موقعیت را بدانند.

معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به موضوع فلسطین گفت: در حال حاضر تمام جبهه‌های کفر در مقابل خط مقدم غزه ایستاده است و ما به‌عنوان یک مسلمان نبایستی خاموش بمانیم چرا که خاموش بودن در این قضیه گناهی نابخشودنی است.

شهبازی با اشاره به اینکه برابر فرمایشات حضرت آقا اسرائیل نابودشدنی است تصریح کرد: ما از شهادت مردم غزه ناراحت هستیم؛ ولی نگرانی نداریم چرا که با این شرایط خو گرفته‌ایم و هرجا که شهادت بوده ما به پیروزی رسیده‌ایم.

وی به نقش امنیت در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی علاوه بر وظایف خود در تأمین امنیت نقش مهمی در آماده‌سازی نظام حکومت برای رشد و بالندگی دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و امنیتی ویترین نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن با بررسی‌ها به این نتیجه رسیده است و همچنان که در ناآرامی‌های سال گذشته درصدد خدشه‌دار کردن نیروی مقتدر انتظامی بود و که الحمدلله به این مهم نرسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار