رئیس دادگستری ایلام گفت؛

دستگاه قضا به دنبال احیا واحدهای تولیدی است

رئیس دادگستری ایلام گفت: دستگاه قضا به دنبال احیا واحدهای تولیدی است.
کد خبر: ۹۵۱۱۵۸۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عمران علی‌محمدی رئیس دادگستری ایلام شامگاه چهارشنبه در راستای حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی از کارخانه سیمان در حال احداث شهرستان دهلران بازدید کرد.

رئیس دادگستری ایلام در این بازدید خاطرنشان کرد: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی سرمایه ملی و متعلق به مردم‌اند و وظیفه دستگاه قضایی حفظ حقوق بیت‌المال و عامه مردم است.

وی افزود: ما به دنبال راه‌اندازی و رفع مشکل واحدهای تولیدی هستیم و راه‌اندازی کارخانه‌های صنعتی به مهار تورم و رشد تولید کمک خواهد کرد و ما در این جهت قدم‌های اساسی برخواهیم داشت و دراین‌خصوص بررسی خواهیم کرد چنانچه ترک فعلی اتفاق افتاده باشد مأموریت دستگاه قضا برخورد با آن است.

در ادامه علی‌محمدی از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و ضمن دیدار با سرمایه‌گذار و دست‌اندرکاران این کارخانه در حال احداث دستورات لازم را در جهت رفع موانع و تسریع در راه‌اندازی آن صادر کرد.

وی عنوان کرد: دادگستری استان در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۵۲ جلسه و ۷۱ مصوبه از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری به عمل‌آورده و با تلاش‌های صورت‌گرفته از ۲۲ واحد تولیدی رفع مانع صورت گرفت و ۵ واحد تولیدی که تعطیل بوده به چرخه تولید بازگشت و در این راستا ۳۴۲ نفر به کار بازگشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار