خبرهای داغ:
فرماندار کرمانشاه درباره برخورد با تخلف یک تالار مراسم عمومی در ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۶۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدرضا آمویی اظهار کرد: مردمان کرمانشاه از دیرباز میزبان زائران آل الله بوده‌اند و خدمت به عاشقان خاندان عصمت و طهارت سبب شهرت ساکنان این دیار به پهلوانی، مهمان نوازی، دینداری، ایثارگری و… شده است تا همواره مدافع ارزش‌های اسلامی و دینی باشند.

وی افزود: همزمان با روزهای عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) و در روزهای میزبانی مردم شهیدپرور کرمانشاه از پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس از اجرای یک مراسم مغایر با شعائر اسلامی و در ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) در یکی از تالارهای عمومی جلوگیری شد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: این تالار اقدام به دعوت از یک خواننده غیرمجاز و تبلیغ غیرقانونی برای برگزاری مراسمی بدون مجوز کرده بود که با ورود و پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرمانداری کرمانشاه اقدامات لازم برای برخورد با تخلفات و هنجارشکنی این تالار انجام شد.

به گفته وی، اقدام مدیریت این تالار خلاف قانون و ارزش‌های دینی و مذهبی بوده و جای هیچ‌گونه مماشات را باقی نگذاشته است و دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات اینچنینی با جدیت در میدان حاضر هستند و اجازه اباحه‌گری و رفتارهای ضدارزش‌ها را نخواهند داد.

ارسال نظرات