خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فاطمه زهرا(س) از هر فرصتی برای دفاع از ولایت استفاده می کرد

تبریز- نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای دفاع از امامت و ولایت از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا مردم متوجه اشتباه خود شوند و تصمیم صحیح یعنی ولایت انتصابی که از جانب خدا دستور داده شده بود را انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۸۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله علی خاتمی در مراسم ایام فاطمیه در مسجد جامع عجب شیر افزود: بعد از رحلت پیامبر برای اینکه از امام علی علیه السلام بیعت بگیرند با دفاع حضرت زهرا مواجه شدند لذا به زور ضرب و شتم و آتش متوسل و بیعت گرفتند.
وی با اشاره به خلقت دختر پیامبر قبل از خلقت زمین و آسمان گفت: عنوان حورائی و نورانیت حضرت زهرا(س) که در زیر عرش قرار داشت قبل از دنیا خلق شده بود و ساحت جسمانی آن بانوی بزرگ در مکه مکرمه به دنیا آمد.
آیت الله خاتمی در ادامه گفت: در آن زمان که ایران مورد توجه کشورهای استکباری بود امام راحل با حمایت مردم و با شعار الله اکبر قیام کردند و با دست خالی انقلاب اسلامی به وجود آوردند.
وی تصریح کرد: حکومتی که مدعی بود ۲۵۰۰ سال ریشه دارد البته مدنیت در ایران ۸۰۰۰ سال وجود داشت اما روحانی پیرمرد سلطنت محمدرضا را که مورد حمایت غرب بود سرنگون کرد. 
وی با اشاره به جمله امام راحل که دستی دارد ما را هدایت می‌کند تشریح کرد: وقتی حرکت الهی باشد و مردم در صحنه حاضر باشند با نصرت خدا به صورت اعجاز انقلاب خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: وقتی بسیج مستضعفین به فرمان امام تشکیل یافت قشرهای مختلف جامعه ۸ سال صبر و ایستادگی کردند و با توسل به اهل بیت و با تمسک به قرآن بر دشمنان تا بن دندان مسلح پیروز شدند.
وی تاکید کرد: وقتی خداوند در جامعه‌ای صداقت ببیند نصرت خود را شامل حال آن ملت خواهد کرد و مصداق آن ایران عزیز اسلامی که در مقابل آن کل دنیا و شیوخ عرب بود.
 
 
 
ارسال نظرات