خبرهای داغ:
کارگاه آموزش متاورس به همت مرکز فناوری گردان شهیده واعظی استان قم بمنظور آشنایی بسیجیان‌ با هوش مصنوعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۷۶
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

کارگاه آموزش متاورس، کلید ورود به دنیای جدید

راحله کبیری مسئول فناوری ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: دوره مقدماتی متاورس«هوش مصنوعی» با هدف شناسایی و توانمندسازی بسیجیان مستعد در این رشته علمی در قالب کارگاه یک روزه برگزار شد.

مسئول فناوری ناحیه مقاومت بسیج امام حسین با بیان توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این دوره ادامه داد: این کارگاه با تدریس حسن صدرایی‌عارف مدیر خبرگزاری ابنا ضمن معرفی فضای مجازی و چهار رکن آن اعم از اطلاعات، ارتباطات، تحلیل ارتباطات و کنترل آغاز شد و در ادامه همتی مدیر خبرگذاری ایرنا دوره را با سوالی از بسیجیان تحت عنوان؛ «آینده رسانه به کجا می‌رود؟!» ادامه داد و به کاربردهای هوش مصنوعی در عرصه خبرنویسی پرداخت.

کارگاه آموزش متاورس، کلید ورود به دنیای جدید

وی افزود: در ساعت پایانی این کارگاه علی فقیهی مدیر موسسه علمی فرهنگی عروج دانشگاه شفیعه به بیان کاربردهای هوش مصنوعی در تولید محتوا و آشنایی با جعل عمیق «Deep Fake» پرداخت و مباحثی همچون کاربرد هوش مصنوعی در جنگ رسانه، تولید محتوا و جعل عمیق یا دیپ فیک را مطرح کرد.

کبیری در پایان استقبال بسیجیان از این کارگاه را قابل تامل دانست و خاطرنشان کرد: انشاالله در نظر داریم تا جوانان مستعد در این رشته شناسایی شوند و در قالب کارگروه‌های هدفمند به توانمندسازی آنان در رشته متاورس بپردازیم.

انتهای پیام/ عابدینی

ارسال نظرات