خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
رضایی عنوان کرد: امروز آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «خاتون و قوماندان» می باشد و علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به آدرس ذکر شده در متن خبر مراجعه نمایند.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۸۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

قزوین_ لیلا رضایی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری مسابقات و پویش های مختلف متناسب با ایام مختلف سال بیان کرد: مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه های این مرکز راه اندازی پویش های مختلف کتابخوانی متناسب با ایام تقویمی سال می باشد.

وی گفت: پویش کتابخوانی «خاتون و قوماندان» از جمله این برنامه هاست. کتاب «خاتون و قوماندان» نوشته مریم قربان‌زاده، روایت زندگی ام‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی معروف به (ابوحامد)، فرمانده لشکر فاطمیون است.

رضایی عنوان کرد: این پویش به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ کتابخوانی، زنده نگه داشتن یاد شهدا در عرصه های مختلف است. 

مسوول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان ضمن دعوت از علاقمندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی گفت: امروز آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «خاتون و قوماندان» می باشد و علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به آدرس زیر مراجعه نمایند.

https://ashena.shamimeashena.ir/khaton.aspx

گفتنی است؛ مدت زمان آزمون ۲۵ دقیقه، مهلت شرکت در مسابقه تا ساعت ۲۴ امشب و سوالات هر فرد منحصر به فرد است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها