خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن یلدا 25 بسته یلدایی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۰۲
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت شب یلدا و با هدف شاد کردن دل های خانواده های نیازمند، به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه و مشارکت خیرین ۲۵ بسته یلدایی با عنوان «یلدای فاطمی» تهیه و بین خانواده های کم برخوردار محله توزیع کرد.

کبری فائض مسوول گروه جهادی رهروان حاج قاسم با اشاره به اینکه بسیج همیشه در غم ها و شادی ها کنار مردم و در صحنه بوده است، اظهار کرد: امسال هم مانند سال های گذشته با تهیه و توزیع بسته های یلدایی و قربانی یک راس گوسفند برای خانواده های کم برخوردار در کنار مردم بودیم.

او با بیان اینکه بخش اعظم اعتبار این بسته ها توسط خیرین و پای کار آمدن این افراد تامین شده است، افزود: بسته‌های معیشتی ویژه شب یلدا، با هدف کمک به خانوارهای کم درآمد و نیازمند این شهرستان، تهیه، جمع‌آوری و توزیع شد.

مسوول گروه جهادی رهروان حاج قاسم در ادامه اضافه کرد: این بسته ها شامل هندوانه، باقلا، انار، سیب، پرتقال، چغندر، شکلات، تخمه ،کنجد، شاهدانه، مغز تخمه، گندم بوداده و گوشت قربانی، به ارزش هفت میلیون 200 هزار ریال بود.

فائض خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایام فاطمیه را به تازگی پشت سر گذاشتیم، این بسته ها با عنوان یلدای فاطمی به خانواده های کم برخوردار محله هدیه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها