خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان گلستان خبر داد :

اردوی راهیان پیشرفت - تبیین منادیان وحدت گلستان با حضور ۱۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی گلستان

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی نسب گفت: ۱۰۰ نفر از روحانیون و علمای شیعه و سنی استان گلستان امشب عازم اردوی تبیینی سیاحتی منادیان وحدت می شوند.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۳۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

اردوی راهیان پیشرفت - تبیین منادیان وحدت گلستان با حضور ۱۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین احمدی نسب ؛ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان در گفت و گو با این خبرگزاری از برگزاری اردوی منادی وحدت علمای شیعه و سنی خبر داد و گفت : ۱۰۰ نفر از روحانیون و علمای شیعه و سنی استان گلستان امشب عازم اردوی تبیینی سیاحتی منادیان وحدت می شوند تا در ایام شهادت سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی به دیار این شهید والامقام اعزام شوند.

احمدی نسب بیان داشت : کاروان این علمای شیعه و سنی صبح شنبه ۲ دی ماه ابتدا به نمایشگاه دستاورد های موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد تا از آخرین اقدامات پهپاد و موشکی ایران اسلامی از نزدیک دیدن کنند.

مسئول بسیج طلاب استان افزود : کاروان منادیان وحدت سپس به شهر مقدس قم و زیارت حضرت معصومه (س) مشرف می شوند و از آنجا راهی دیار شهید سلیمانی خواهند شد تا در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت به زیارت مرقد شهید سلیمانی مشرف شوند.

وی در پایان گفت : با توجه به ارادت شیعه و سنی در گلستان به حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) این کاروان در پایان به مرقد مطهر امام رئوف اعزام می شوند تا بار دیگر نشان دهند گلستان نماد وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار