مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در یک سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۳۴
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف این نهاد، گفت: کمیته امداد استان ایلام در یک سال گذشته با پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان امداد استان توانست رتبه نخست را در بین استان‌های کشور کسب کند.

 

وی افزود: در حوزه توانمندسازی اشتغالزایی مددجویان خصوصاً در زمینه مشاغل خانگی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد استان است.

 

مرادی با اشاره به همکاری کمیته امداد و دیوان محاسبات استان گفت: رضایت از عملکرد حوزه ی مالی کمیته امداد که هر ساله از طریق ارزیابی توسط دیوان محاسبات انجام می گیرد، نشان دهنده اهمیت امداد استان به سلامت حوزه مالی این نهاد است.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: امداد استان هر ساله در زمینه تحویل به موقع حساب‌های مالی از استان‌های نخست و برجسته کشور است.

 

وی با عنوان اینکه ارائه خدمات غیرحضوری به نیازمندان از اولویت های این نهاد است، تصریح کرد: راه اندازی امداد هوشمند یکی از مهم‌ترین اقدامات امداد در زمینه خدمات غیرحضوری است.

 

مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمک به فقرزدایی از جامعه مسئولیت بسیاری از دستگاه‌های اجرایی است که لازم است این دستگاه‌ها به کمیته امداد در این زمینه کمک کنند.

 

اسدزاده افزود: امداد از دستگاه‌هایی است که در زمینه های گوناگون از جمله اشتغال ار موفق ترین دستگاه‌های اجرایی است و ایجاد مشاغل خانگی با کمترین میزان تسهیلات از شاخص‌های خوب حوزه اشتغال کمیته امداد استان است.

ارسال نظرات