خبرهای داغ:
شانیان خبر داد

راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی گوهرتراشی در همدان

همدان-مدیرکل صمت استان همدان از راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی گوهرتراشی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۲۵
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در همدان خبر داد و اظهار کرد: آموزش این هنر صنعت توسط فنی و حرفه‌ای استان همدان درحال انجام است و به دنبال افزایش ظرفیت آن در منطقه وسیع‌تری در آینده هستیم.

وی با اشاره به رشد صنعتی استان همدان با تدابیر و پشتیبانی استاندار همدان گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق مختلف استان و برنامه‌ریزی برای رشد و ایجاد ارزش افزوده از اولویت‌های صمت استان همدان است.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: در این راستا سال گذشته طی جلسه‌ای با حضور ریاست هیات عامل ایمیدرو و حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورا ی اسلامی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی(ایمیدرو) برگزار و مقرر شد طرح بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی غرب کشور در استان اجرا شود.

وی با تاکید بر تامین و تکمیل حلقه‌های این هنر صنعت گفت: حلقه اصلی در این حوزه، فروش و بازاریابی است.

شانیان خاطرنشان کرد: مریانج محل عبور زائرین و کریدور غرب کشور است و در این منطقه یک مرکز خرید به صورت پایلوت برای فروش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی احداث می شود تا بتوان بازار عراق و غرب کشور را پوشش بدهد.

وی با اشاره به اشتغال مناسب و فراگیر رشته تراش سنگهای قیمتی گفت: بانوان خانه‌دار می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات