مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

اوراق امتحانی ۳۰ هزار دانش آموز اصلاح الکترونیکی می شود

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:سال گذشته ظرفیت استان برای تصحیح اوراق امتحانی الکترونیکی ۱۲ هزار نفر دانش آموز متوسطه دوم بود که امسال این ظرفیت به ۳۰ هزار نفر می رسد.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۳۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

اوراق امتحانی ۳۰ هزار دانش آموز اصلاح الکترونیکی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کلام الله صفری در جلسه کارگروه بهبود کیفیت آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به رتبه بسیار خوب آموزش و پرورش استان در پروژه مهر سال تحصیلی جاری اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های وزارتی در زمینه عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان‌ها در موضوع طرح ملی بازگشایی مدارس استان اردبیل موفق شد رتبه بسیار خوب را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل در صدور ابلاغ های موظفی جزو استان های موفق کشور می باشد به طوری که در مهرماه برای تمامی معلمان استان ابلاغ موظفی صادر شده است و از آبان ماه نیز اقدام به صدور ابلاغ های غیر موظفی هستیم.

صفری با اشاره به امتحانات نیمسال اول و نظارت دقیق در برگزاری آن ادامه داد: سال گذشته ظرفیت استان برای تصحیح اوراق امتحانی به صورت الکترونیکی برای ۱۲ هزار نفر از دانش آموز پایه های یازدهم و دوازدهم بود که امسال این ظرفیت نزدیک به ۳۰ هزار نفر ارتقا پیدا کرده است.

وی برنامه های خودجوش دانش آموزان در ایام فاطمیه را یادآور شد و بیان کرد: در این ایام دانش آموزان به صورت خودجوش برنا مه هایی از جمله برپایی نمایشگاه یادمان شهدا برگزار کردند که فرهنگ سازی خوبی در خصوص فعالیت های مذهبی و پرورشی صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه کشوری و استانی هفتم دیماه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: سیزدهم دی ماه نیز با حضور دانش آموزان ابتدایی به عنوان فرزندان شهید سلیمانی برنامه هایی به همین مناسبت در استان برگزار خواهد شد.

صفری همچنین از تدوین نهایی آیین نامه "مدارس در مسیر تحول" نیز خبر داد و تصریح کرد: این آیین نامه وزارتی پس از نهایی شدن ابلاغ خواهد شد که قطعاً مدارس می توانند بر اساس این آیین نامه پیشرفت های زیادی را در حوزه های آموزش و دیگر شاخص ها به دست بیاورند.

ارسال نظرات