مدیر مرکز مطالعات دانشکاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

اردبیل - مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ثبت نام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی طی ۶ سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۷۰
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

افزایش ۳۰ درصدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ،عزیز کامران با اشاره به وجود ۴ هزار و ۲۲ نفر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: این تعداد طی سال‌های ۹۶ تا ۱۴۰۲ در این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند که با توجه به آمار موجود تعداد دانشجویان دانشگاه ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: حضور دانشجویان در رشته‌های دستیاری تخصصی ۵۲ درصد و کارشناسی ارشد ۱۲۸ درصد نیز افزایش داشته است.

وی با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: دانشکده دندانپزشکی با ۷۴ درصد کمبود، بیشترین کمبود فضای آموزشی در بین دانشکده‌ها را دارد و همچنین تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه نیز در طول سال‌های اخیر ۳۵ درصد افزایش داشته است.

کامران روند رو به رشد فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته ۴۲۵ مقاله علمی در دانشگاه تولید شد که ۱.۴۲ درصد تعداد مقالات تولیدی دانشگاه نسبت اعضای هیأت علمی است که با بررسی‌های صورت گرفته در تمامی شاخص‌های ارزیابی، روند رو به رشدی را برای معاونت پژوهشی دانشگاه شاهد هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار