خبرهای داغ:
هادی کبیر خبر داد

افزایش تخت‌های بخش ICU بیمارستان قائم (ع) اسدآباد به ۱۱ تخت

همدان-مدیر بیمارستان قائم (ع) اسدآباد گفت: تا آخر سال تعداد تخت‌های بخش ICU به ۱۱ تخت می‌رسد و از این تعداد ۳ تخت به بیماران مسموم اختصاص خواهد یافت .
کد خبر: ۹۵۶۶۰۱۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

فرهاد هادی کبیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه تعداد متخصصین بیمارستان قائم (ع) اسدآباد طی مدت اخیر از ۳۰ به ۳۷ پزشک رسیده است، اظهار کرد: هم اکنون سه متخصص چشم، چهار متخصص قلب ، چهار متخصص داخلی، سه متخصص بیهوشی، دو متخصص اورولوژی به همراه پنج متخصص اطفال در کنار سایر متخصصین، اقدامات درمانی را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: کلینیک ناباروری این مرکز درمانی نیز اخیرا افتتاح شده و تا سه ماه کار غربالگری و شناسایی و پس از آن باروری صورت خواهد پذیرفت تا این مشکل بزرگ زوج‌ها در شهر خودمان حل شود.

مدیر بیمارستان قائم (ع) اسدآباد ادامه داد: شیفت صبح دندان پزشکی کلینیک بیمارستان نیز با سه دندانپزشک در شیفت صبح مشغول ارائه خدمات عمومی و شیفت عصر مشغول ارائه خدمات تخصصی با نرخ دولتی هستند و علاوه بر این موضوع تنها دندانپزشک سطح متخصص شهرستان نیز در این مرکز مشغول ارائه خدمات به مراجعین است.

وی به استفاده از ظرفیت خیرین نیز اشاره و عنوان کرد: هفته آینده اتفاقی خوب از این موضوع به شهروندان اعلام می‌شود و به جز اقدام فوق لازم است عنوان کنیم شرکت صبانور نیز یک میلیارد تومان به صورت عام المنفعه و خیریه برای خرید تجهیزات بیمارستان اهدا کرده که لازم است تشکری ویژه از این شرکت داشته باشیم.

هادی کبیر وضعیت نوبت دهی دو بخش مهم سونوگرافی و mri را خوب و کوتاه مدت ارزیابی کرد و گفت: برای رفاه حال شهروندان به زودی دستگاهی جدید به سونوگرافی اضافه خواهد شد.

ویاو در ادامه ضمن تشکر از همکاری مسئولان دانشکده علوم پزشکی تصریح کرد: تا آخر سال تعداد تخت‌های بخش ICU به ۱۱ تخت می‌رسد و از این تعداد ۳ تخت به بیماران مسموم اختصاص خواهد یافت .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات