خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد/باید با جهاد تبیین مسئولیت خود را انجام دهیم

سردار حمید مازندرانی گفت: آنچه که برای ما لازم است، این است که آحاد مردم، بخصوص جوانها و کسانی که سخن و حرفشان تأثیر دارد، احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۰۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد/باید با جهاد تبیین مسئولیت خود را انجام دهیم

سردار حمید مازندرانی فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا به مناسبت نهم دی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: روزهای سال، به طور طبیعی همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزی را از میان روزها متمایز میکند و مثل یک پرچمی نگه میدارد تا راهنمای دیگران باشد. روز عاشورا فی نفسه با روزهای دیگر فرقی ندارد؛ این حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز جان میدهد، معنا میدهد، این مجاهدتهای یاران حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز اهمیت میبخشد. روز نوزدهم دی هم همین جور است، روز نهم دیِ هم از همین قبیل است. نهم دی با دهم دی فرقی ندارد؛ این مردمند که ناگهان با یک حرکت که آن حرکت برخاسته از همان عواملی است که نوزدهم دیِ قم را تشکیل داد؛ یعنی برخاسته ی از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسی است، از وقت‌‌‌‌‌شناسی است، از حضور در عرصه‌ی مجاهدانه است روز نهم دی را هم متمایز میکنند.

وی اظهار داشت: نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت  یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند. دشمنان ما باید این پیام را بگیرند. آن کسانی که خیال میکنند میتوانند میان نظام و میان مردم جدائی بیندازند، ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود مردم است، مال مردم است. امتیاز نظام ما به این است که متعلق به مردم است. آن کسانی که با همه‌ی وجود نظام جمهوری اسلامی را و اسلام را و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته‌اند، در درجه‌ی اول خود مردمند؛ دشمنان ما این را بفهمند.

مازندرانی افزود: سردمداران دولتهای مستکبر و در رأس آنها آمریکا - علیه ملت ما حرف میزنند، توطئه میکنند، گاهی شعار میدهند، گاهی صریحاً دشمنی میکنند، اینها همه برای این است که تحلیل درستی از مسائل ایران و شناخت درستی از ملت ایران ندارند. ملت ما ملت بیداری است، ملت هشیاری است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا تصریح کرد: آنچه که برای ما لازم است، این است که آحاد مردم، مسئولین، غیر مسئولین، بخصوص جوانها، بخصوص کسانی که سخن و حرفشان تأثیر دارد، احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند. هیچ کس نگوید من تکلیفی ندارم، من مسئولیتی ندارم؛ همه مسئولند، در هر کاری که هستیم، احساس مسئولیت کنیم؛ مسئولیت دفاع از انقلاب و از نظام جمهوری اسلامی؛ یعنی از اسلام، یعنی از حقوق مردم، یعنی از عزت کشور. همه باید این احساس مسئولیت را داشته باشیم. که این احساس مسئولیت را داریم. مردم حضور خودشان را، آمادگی خودشان را، سرزندگی و نشاط خودشان را نشان داده‌اند، باز هم نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار