شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای به مناسبت یوم الله ۹ دی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی مردم استان را به تجمع سراسری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۴۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این اطلاعیه آمده است: یوم الله ۹ دی پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه آمریکایی صهیونیستی است که به قصد ضربه زدن و استحاله نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خلل در صفوف ملت و شکاف بین امت و امام طراحی و به صحنه نمایش درآورده شد، ولی با تجلی دست قدرت الهی و سیلی محکم نسل سوم و با بصیرت انقلاب با حضور بی‌نظیر مردم شکست خورد.

ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی‌ثبات سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون آمیز پس از شکست در عملیات طوفان الاقصی و ترور سردار پرافتخار و الهام بخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سید رضی موسوی» همرزم دیرینه شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه‌گری‌های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم نژادپرست اسرائیل برای خروج از باتلاق خودساخته و برای ترمیم آبروی از دست رفته خویش است.

بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک برانگیز رژیم صهیونیستی، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ایستادگی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام به پیشگاه حضرت ولی عصر،ارواحنافداه رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه استان، دعوت می‌کند تا با حضور حماسی خود در مراسم یوم الله ۹ دی در شهرکرد و سراسر استان با محکومیت رژیم جنایات کار و تروریست اسرائیل حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گروه‌های مقاومت فلسطینی و تجدید میثاق با، ولی امر مسلمین جهان اعلام کنند.

مراسم یوم الله نه دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در شهرکرد ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات