خبرهای داغ:

همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ۲۸ نقطه استان قم میزبان «دختران حاج قاسم» خواهد بود

حسینی یزدی گفت:  در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، گروه‌های جهادی دختران استان قم تحت عنوان «دختران حاج قاسم» در مناطق محروم استان قم به انجام برنامه‌های فرهنگی خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۰۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

«زهرا حسینی یزدی» از فعالان فرهنگی استان قم در گفت‌وگو با بسیج گفت: در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، گروه‌های جهادی دختران استان قم تحت عنوان «دختران حاج قاسم» در مناطق محروم استان قم به انجام برنامه‌های فرهنگی خواهد پرداخت؛ این برنامه‌ها با توجه به مصادف بودن ایام شهادت سردار سلیمانی و ایام ولادت حضرت زهرا(س) در راستای ترویج فرهنگ عفاف در قالب رزمایش حجاب و عفاف زیر نظر قرارگاه ۱۹ دی و با همکاری سپاه علی ابن ابی طالب(ع) اجرا می شود.

حسینی ادامه داد: این‌ برنامه‌ها در دو سال گذشته نیز به خاطر تقارن ایام فاطمیه با سالگرد شهید سردار سلیمانی در قالب رزمایشی با عنوان عهد فاطمی دختران حاج قاسم اجرا شد.

وی افزود: رزمایش سال جاری در قالب پویش «هم نفس با زهرا و هم قدم با سردار» در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی در نقاط محروم استان قم برگزار خواهد شد. برپایی میز مهربانی، موکب شهدا، یادواره شهدا، اجرای سرودهایی با مضامین حجاب و عفاف، امام زمان(عج)، اهل بیت(ع) و همچنین چندین برنامه دیگر از جمله بخش‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها