نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون که خیرین نیک اندیش به ضعف جدی سرانه‌های آموزشی و پرورشی استان آگاه هستند و تعامل ویژه‌ای دارند، مسئولان نیز باید بیش از تکالیف قانونی، حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۵۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، در جلسه نهضت مدرسه سازی که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، افزود: برای تحقق اهداف این نهضت باید شبانه روزی فعالیت و تلاش کنیم.
وی ادامه داد: اکنون که اراده‌ای در استان شکل گرفته و خیرین نیز با شور و احساس مسئولیت وارد میدان شده اند، مسئولان استان باید موانع را برطرف کنند و بستر‌های لازم را مهیا کنند.
عبداللهی با بیان اینکه کرج به ۴۵ مدرسه دیگر نیاز دارد، گفت: بیشترین نیاز به مدرسه در شهر‌های کرج و فردیس است از این رو شهرداران مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی باید اراضی مورد نیاز را تامین و یا رفع مانع کنند.
وی افزود: برای برپایی کلاس‌های یک شیفته در استان با ظرفیت ۳۰ دانش آموز در هر کلاس به بیش از هزار و ۵۰۰ مدرسه نیاز داریم.
استاندار البرز گفت: خیرین نیک اندیش، بار بزرگی از مسئولیت تامین مدرسه در استان را به عهده گرفته اند بنابراین باید توان و حمایت دستگاه‌های مربوطه به کمک آن‌ها بشتابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها