خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

در نظام توحیدی سه اصل شریعت ،رهبری و مردم از مؤلفه های مهم هستند/امروز باید طوفان الاقصی همانند دفاع مقدس در دانشگاه های نظامی دنیا تدریس شود

سردار سیدموسی حسینی گفت: علت ترور نخبگان و ایجاد فتنه ها این است که دشمنان ما هیچگاه ایران قوی را بر نمی تابند و ایران اسلامی با ایمان و امید ، قدرت همه جانبه را نیز کسب کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۹۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

در نظام توحیدی سه اصل شریعت ،رهبری و مردم از مؤلفه های مهم هستند/امروز باید طوفان الاقصی همانند دفاع مقدس در دانشگاه های نظامی دنیا تدریس شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار سیدموسی حسینی در جمع دانشجویان دانشگاه گنبد کاووس به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت گفت : ما در یک نظام توحیدی قرار داریم و این نظام سه اصل اساسی شریعت ،رهبری الهی و مردم دارد ، رهبری الهی و شریعت دو ضلع اساسی و اصول لازم و مردم اصول کافی و قائده و قدرت بخش این مثلث هستند.

وی افزود: امیرالمومنین فرمود حق و باطل وجود دارد و در هر جبهه پیروانی حول محور امام خود مستحکم ایستاده اند ، امام جبهه حق سراسر نور است و امام جبهه باطل امام نار است. جمعیتی که حول محور امام نور جمع می شوند را حزب الله و جمعیتی که حول امام نار جمع می شوند را حزب شیطان می نامند و ما حزبی بین این دو را نداریم.

حسینی گفت: تقابل حق و باطل از اول خلقت ‌تاکنون در حال نبرد هستند و آنها هیچگاه با هم جمع نشده اند. راهبرد حزب شیطان در قرآن آورده شده که آنها در تلاشند تا شما را از دینتان برگردانند و بر شما استیلا پیدا کنند اگر بتوانند.

جانشین سپاه نینوا تاکید کرد : هر جنگ در حیطه خودش دارای اهدافی است. اما در جنگ نرم هدف اخلال در تصمیم گیری درست است. لذا اختلال در تصمیم گیری منجر به نا کارآمدی ، و ناکار آمدی منجر به نارضایتی و نارضایتی منجر به اعتراض و در ادامه اعتراضات گسترده به اغتشاش و براندازی تبدیل خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: این فتنه ها منوط به دوران انقلاب اسلامی نیست و از ابتدای تاریخ و زمان انبیاء وجود داشته است، در دوران انقلاب اسلامی چون اصول و مبانی و آرمانها منبعث از اسلام ناب است و از سویی منطبق با فطرت بشری است فتنه گری همچنان ادامه دارد. لذا در دوران اسلام دو طیف در کنار نبی مکرم اسلام قرارداشته اند. دسته اول یاران صدیق و گروه دوم همراهان ایشان هستند. یاران صدیق کسانی هستند که اسلام را خوب فهم کرده اند و به آن ایمان راسخ دارند ، پیامبر را درک کرده و به اهداف او ایمان دارند و از جان خود نیز در این راه می گذرند.

جانشین سپاه نینوا عنوان کرد: اما همراهان در دوران بعثت نبی مکرم اسلام حضور داشته و در جنگها و غزوات هم شرکت داشتند ولی از لحاظ تداخل منافع مالی حزبی و گروهی با اسلام در مقابل اسلام قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: این گروه بندی در دوران انقلاب اسلامی نیز وجود داشته است. عده ای هم بعد از یاران صدیق همراهان امام بودند که حتی به زندان افتاده و توسط ساواک شکنجه شده اند و برای انقلاب هزینه دادند اما به خاطرمنافع شخصی ، حزبی و فرزندان از گردونه انقلاب خارج شدند.

جانشین سپاه نینوا عنوان کرد : حال باید ببینیم در طول تاریخ ما به سبب اعتقاد خود در کنار یاران صدیق امام قرار داریم یا به سبب منافع شخصی و حزبی در لیست همراهان قرار گرفته ایم

 حسینی خاطرنشان کرد: علت ترور نخبگان و ایجاد فتنه ها این است که دشمنان ما هیچگاه ایران قوی را بر نمی تابند و ایران اسلامی با ایمان و امید ، قدرت همه جانبه را نیز کسب کرده است.

وی در پایان گفت: امروز باید طوفان الاقصی همانند دفاع مقدس در دانشگاه های نظامی دنیا تدریس بشود و ما باید از تاریخ درس عبرت بگیریم کسانی که قبل فتنه ها رجز می خواندند امروز بدون حمایت اربابانشان کجا هستند و آن رسانه ای که شبانه روز علیه ایران اسلامی شبهه افکنی می کرد امروز کجای این عالم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها