خبرهای داغ:
به مناسبت ۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، نمایشگاه پوستری «فتنه تغلب» با هدف روایت فتنه سال ۸۸ در مسجد حضرت زینب(س) برپا شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۲۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، راضیه سبزواری مسئول شعبه سیاسی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در رابطه با برپایی این نمایشگاه، بیان کرد: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در دهم دی‌ماه در دیدار با دانش آموزان فرمودند، دانش آموزان معمولا نوجوانان وجوانان ما هستند که می‌بایست از قضایای مختلف تحلیل داشته باشند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام رهبری که نوجوانان باید از حوادث گوناگونی که در دهه‌ ۹۰و ۸۰ اتفاق افتاد، تحلیل داشته باشند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری خطاب به نوجوانان و دانش آموزان گفتند: بدانید و تشخیص بدهید که این حادثه چه بود، از کجا شروع شد، چه کسی پشت این حادثه بود، چه چیزی نتیجه‌ی این حادثه شد؛ اینها تحلیل است و ما هم برای اینکه این قدرت تحلیل را به نوجوانان و جوانان خود بدهیم باید روایت درست در قالب‌های مختلف داشته باشیم.

سبزواری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همراه مسابقه‌ آن برای اهالی خوب محله‌ زینبیه بخصوص نوجوانان و جوانان با همکاری شعبه فرهنگی این پایگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ فانی

ارسال نظرات