خبرهای داغ:
اسماعیلی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز تحول است

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز تحول است و همه باید برای تحقق حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۳۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه میدان برای حضور جناح‌ها، گروه‌ها و گرایش‌های مخالف سیاسی در مسابقه بزرگ انتخابات باز است تا همه دیدگاه‌ها و نگاه‌ها در این میدان فعال باشند، اظهار کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب همه ما موظف هستیم خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل بر اساس «مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت، سلامت و امنیت کامل» آماده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از فرد یا گروه و جناح و یا تخریب و مخالفت با گروه‌ها و جریان‌ها در انتخابات از سوی مدیران دستگاه‌های ممنوع است، افزود: مدیران موظف هستند برای مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بدون جانبداری برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار ویژه ملایر، حفظ سلامت انتخابات و اعتماد مردم را از دیگر اولویت‌های مهم مدیران برشمرد و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز تحول است و همه باید برای تحقق حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: برای بسترسازی حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات، تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد افزایش یافت و در تمامی نقاط جمعیتی این شهرستان شعبه سیار حضور خواهد یافت.

اسماعیلی راه‌اندازی شبکه تلویزیونی ملایر برای نخستین بار و استقرار شعبه اخذ در برخی نقاط شهرستان که در طول ۴۵ سال هیچ شعبه‌ای نداشتند را از اقدامات برجسته برشمرد و ادامه داد: مدیران باید برای مشارکت حداکثری و تبلیغ چهره به چهره با مردم برنامه داشته باشند و با مدیری که در این زمینه منفعل، بی‌تفاوت و محافظه‌کار باشد، برخورد می‌شود.

وی افزایش ثبت‌نام داوطلبان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را موجب گرم شدن تنور انتخابات و پرشورتر شدن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دانست و گفت: دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم و حضور کمرنگ آنان در انتخابات است و باید با تعهد، دلسوزی و برنامه‌ریزی برای مشارکت حداکثری، پاسخ دشمن را بدهیم.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: در انتخابات پیش‌رو تغییر و تحولاتی انجام شده و طبق این قانون؛ امکانات دولتی در فرآیند تبلیغاتی و طی یک فرآیند شفاف قانونی و در زمان مشخص شده باید در اختیار داوطلبان قرار گیرد و مدیران موظف به همکاری هستند.

وی همچنین همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات شهرستان و تعاملات و همکاری دستگاه‌ها و ادارات با یکدیگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران و کارکنان ادارات ملزم هستند با ارباب رجوع محترمانه برخورد کنند و هیچ مدیر و کارمندی اجازه ندارد به اسم دولت با مردم بی‌احترامی کند، در غیراین صورت برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

اسماعیلی خدمتگزاری به مردم را در سرلوحه کاری و الزامات کاری مدیران دانست و افزود: مدیران باید انضباط و حضور منظم در جلسات را در راس کار قرار دهند و اقدامات، دستاوردها و عملکرد خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد ما با هرگونه فساد و ترک فعل مدیران جدی است و با کسی تعارف نداریم، ادامه داد: اقدامات و تحولات بزرگ، بی‌سابقه و کم‌نظیری در این شهرستان انجام و دست مدیران ما پُر است.

فرماندار ویژه ملایر ضمن تقدیر از تمامی اقدامات و عملکرد مثبت مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد روند توسعه‌ای شهرستان ملایر، خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها در انجام وظایف و عملکرد خود کوتاهی می‌کنند و هر چه سریعتر باید نسبت به تغییر و اصلاح این شرایط اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با توجه به ظرفیت ویژه وقف در این شهرستان، روند سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، احداث مسکن برای محرومان، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی از سوی اوقاف و امور خیریه باید تقویت و روند فعلی اصلاح و سرعت گیرد.

اسماعیلی همچنین به اتفاقات اخیر در منطقه خاورمیانه و غزه اشاره کرد و ادامه داد: سه ماه است که بی‌سابقه‌ترین جنگ تاریخ در غزه در حال رخ دادن است و حمایت‌های بین‌المللی پشت رژیم صهیونیستی قرار دارد، اما مردم غزه و جبهه مقاومت با تمام توان مقابل رژیم جعلی و جنایت‌کار اسرائیل ایستاده و از حمایت‌های بیشمار مردمی در دنیا برخوردارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی جبهه مقاومت را احیا و این مسیر ایستادگی و مقاومت را باز کرد و ایران امروز یک کشور قدرتمند تمام کننده است و نباید از این اتفاقات غفلت کنیم.

در پایان جلسه از ۶ هنرمند ملایری دریافت کننده مهر اصالت تجلیل شد، «مهران رشیدی» در زمینه ساخت سازهای سنتی، «سعید طلایی» دارنده ۲ مهر اصالت ملی در زمینه ساخت قفل‌های فلزی دست‌ساز، «بهروز کلهر» و «منصور زرینی» در زمینه ساخت سازهای سنتی، «فائزه امیری» در زمینه منبت و «میثم عباسی» در زمینه سراجی چرم مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات