رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

جامعه تشنه افرادی، چون سلیمانی است

رییس سازمان بسیج کارمندان هدف از برگزاری همایش مدیربت جهادی را شناخت و ترویج شیوه مدیریتی حاج قاسم و شناخت مکتب بزرگ وی بیان کرد که قرارگرفتن مسئولان در این مسیر الزامی است.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۷۵
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

جامعه تشنه افرادی، چون سلیمانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ رضا رنجبر رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در همایش مدیریت جهادی با بیان اینکه، پیشرفت و آبادانی کشور نیاز به مدیران صاحب سبک دانست و گفت: سبک مدیریتی مکتب حاج قاسم که حضرت آقا به آن اشاره داشتند، مدیریت جهادی و معنوی این انسان بزرگ است.

 

وی حاج قاسم را شاخص، تراز و معیار یک مدیر جهادی و کار آمد عنوان کرد و افزود: حاج قاسم محصول درجه یک انقلاب است.

 

رنجبر در ادامه، هدف از برگزاری این همایش را شناخت و ترویج شیوه مدیریتی حاج قاسم و شناخت مکتب بزرگ وی بیان کرد و گفت: امروز افرادی که می خواهند مسئول شوند باید در این مسیر قرار گیرند.  

 

وی با تاکید بر اینکه جامعه تشنه افرادی چون سلیمانی است، تصریح کرد: ولایت فقیه، مبارزه با فساد، علاقه قلبی به خانواده شهدا از خط قرمزهای شهید سلیمانی بود.  

 

رنجبر با اشاره به اینکه، جملاتی که حاج قاسم در وصف شهدا گفته در تاریخ ماندگار شده است، ادامه داد: آنچه که امروزه بیش از پیش برای کارمندان عزیز و خدمت به مردم نیاز است، این است که جلب رضایت خدا و شهدا را داشته باشیم.

 

گفتنی است، در پایان تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

جامعه تشنه افرادی، چون سلیمانی است

 

جامعه تشنه افرادی، چون سلیمانی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار