خبرهای داغ:
سردار حسینی گفت: زمانی که تفکر بسیجی در افراد یک مجموعه وارد می‌شود عنصری وجود دارد که این تفکر را مشهود می‌سازد و آن عنصر مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۵۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

موفقیت در هر مجموعه ای حاصل تفکر و فرهنگ بسیجی است / علت اصلی فتنه‌ها، خیانت خواص و از بین رفتن پیوند مردم با امام جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم تجلیل از دکتر افضلی مدیرعامل شرکت زمزم گرگان و فرمانده پایگاه بسیج کارگری برتر در سطح کشور اظهار کرد: باعث افتخار است که در جشنواره مالک اشتر بسیج، پایگاه بسیج کارگری نجف اشرف کارخانه زمزم گرگان به عنوان پایگاه برتر معرفی می‌گردد.
وی افزود: هدف از جشنواره مالک اشتر، نمادسازی و معرفی الگو است و با توجه به ارتباط نزدیک مدیرعامل با نیروهای زیرمجموعه و برقراری ارتباط قلبی و رسیدگی به مشکلات آن ها، واحد کارگری کارخانه زمزم را به عنوان نمونه در کشور معرفی کرده است.
حسینی اذعان داشت: تفکر بسیج و فرهنگ بسیجی زمانی که در یک جامعه گسترش پیدا کرد آن جامعه دارای برجستگی‌هایی خواهد شد و رشد فزاینده‌ای را تجربه خواهد کرد؛ هرجا یک موفقیت وجود داشته باشد فرهنگ و تفکر بسیجی در آن مجموعه حاکم بوده است.
وی افزود: زمانی که تفکر بسیجی در افراد یک مجموعه وارد می‌شود عنصری وجود دارد که این تفکر را مشهود می‌سازد و آن عنصر مدیریت جهادی است.
جانشین سپاه نینوا ادامه داد: زمانی که مدیریت حکمت و مدیریت عشق با هم ترکیب شوند مدیریت جهادی بروز پیدا می‌کند از این رو برای رشد هر مجموعه ای، باید مدیریت جهادی در آنجا تکثیر یابد.
حسینی به تقابل حق و باطل در تمامی فتنه ها اشاره کرد و اذعان داشت: در فتنه ها جبهه حق باید به امام الهی خود نگاه کند و اصول، ارزش‌ها و آرمان‌ها را بشناسد در غیر این صورت در گرداب فتنه‌ها گرفتار خواهد شد.
وی گفت: ویژگی اصلی همه فتنه‌ها پیچیده بودن یعنی دارای عقبه فکری، پشتیبان داشتن و برخورداری از پیاده نظام در کف و همچنین قابل تکرار بودن فتنه‌ها است؛ علت اصلی فتنه‌ها، خیانت خواص و از بین رفتن پیوند مردم با امام جامعه است.
جانشین سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات کوچکترین وظیفه هر ایرانی در مقابل سرنوشت کشور است؛ رای دادن در عصر حاضر به معنای امنیت، اقتدار، عزت و حل مشکلات می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها