رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

خیران اردبیل ۱۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

اردبیل- رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: خیران در سال‌جاری با خرید و یا کمک به احداث واحدهای بهداشتی و درمانی بیش از ۱۰ میلیارد تومان به این حوزه مساعدت کردند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۷۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

خیران اردبیل ۱۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

به گزارش خبرنگار بسیج، علی محمدیان عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های خیرساز در بیمارستان امام خمینی اردبیل، اظهار کرد: استان اردبیل در فعالیت‌های خیریه حوزه سلامت رتبه اول کشور را به دست آورده است.

وی به افتتاح سه پروژه خیرساز در بیمارستان امام خمینی اردبیل اشاره کرد و گفت: دستگاه دیگری که به همت خیرین خریداری شده برای بیمارانی است که ریتم قلبی آنها نامنظم می‌زند و تشخیص و درمان آن از طریق این دستگاه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: ۶ میلیارد تومان برای خرید این دستگاه و تجهیزات هزینه شده تا شاهد ارائه خدمات به مراجعین به بیمارستان امام خمینی اردبیل باشیم.

محمدیان از خرید دستگاه آنژیوگرافی به همت خیرین و خانه مرحوم پورفرضی و دستگاه آی. سی.یو به همت خانواده مرحوم عرشی خبر داد و افزود: در مجموع ۱۰ میلیارد تومان برای خرید این پروژه‌های خیرساز هزینه شده است.

وی از خرید دستگاه طب هسته‌ای با کمک دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و خاطرنشان کرد: ساختمان این مجموعه با همت خیرین در حال تکمیل شدن است تا از این دستگاه طب هسته‌ای برای ارائه خدمات به مراجعان استفاده شود.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دستگاه رادیوتراپی با همت خیرین حوزه سلامت خریداری شده و سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز نیز با تلاش مجموعه خیرین در حال تهیه و تدارک است تا ما سرعت ارائه خدمات را به بیماران و مراجعان افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های پارس‌آباد و خلخال نیز خیرین تلاش مضاعفی را داشتند تا نسبت به خرید تجهیزات کمک کنند که در پارس‌آباد بخش اورژانس و مرکز جامع سلامت به همت خیرین در حال تجهیز و راه‌اندازی است.

محمدیان در ادامه سخنان خود یادآور شد: در شهرستان خلخال نیز ۲ پروژه به همت خیرین در حال اجرا است که انتظار می‌رود با سرعت اجرایی در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امسال در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به همت خیرین به حوزه سلامت کمک شده تا روند مطلوبی را در اجرا و به سرانجام رساندن این پروژه‌های حوزه سلامت شاهد باشیم.

ارسال نظرات