خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان:

۶۳ زندانی جرائم غیرعمد در اصفهان آزاد شدند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: با هم‌افزایی خیرین، بسیج سازندگی، بسیج حقوقدانان و اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان، ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) آزاد شدند.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۲۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

حسن عجمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اصفهان اظهار کرد: صبح امروز در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اتفاق خیلی خوبی رقم خورد و ظرفیت بسیج سازندگی، سازمان زندان‌ها، بسیج حقوقدانان و خیریه‌های استان پای کار آمد تا ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با این ایام مبارک به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان افزود: برخی از این افرادی که امروز از زندان آزاد شدند با هزینه‌های اندکی در بند بودند و کمترین بدهکاری ۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج یک مجموعه خدمت‌گذار است، تصریح کرد: از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی در جهت خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و… در سطوح مختلف کشور استفاده می‌شود.

عجمی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج عملا صداقت خود را به نظام و مردم نشان داده و مردم می‌توانند از ظرفیت بسیج در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار