خبرهای داغ:
به استقبال کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان

مراسم استقبال از شهید گمنام در رامهرمز برگزار شد

آئین استقبال از شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۵۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، آئین معنوی و باشکوه استقبال از شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم رامهرمز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر برگزار شد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان؛ در این آئین معنوی با تسلیت چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت زهرا (س) و روز مادر به همه و خاصأ مادر شهدای عزیزمان، اظهار داشت: این شهید والامقام با حضور پرنور خود فضای شهرستان رامهرمز را نورانی و معطر کرده است.

 

سردار شاهوارپور افزود: ما به این شهید والامقام اعلام می‌کنیم که همه ما ان شاءالله به توفیق الهی ادامه دهنده راه شهدا هستیم و قدم جای قدمهایشان خواهیم گذاشت و در پیمودن راه آنها استوار گام برمیداریم.

 

گفتنی است در این مراسم به مناسبت شب میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) از مادران شهدای مسجد امام حسن مجتبی علیهم السلام تجلیل بعمل آمد. 

 

مداحی و شور حسینی و یادسردار دلها، سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی با نوای گرم مداح اهل بیت عصمت و طهارت سید سهیل موسوی از اهواز، محفل نورانی را شهدا را فضای معنوی بخشید. 

 

 در پایان این برنامه تابوت شهید خوشنام و گمنام روی دستان مردم شهیدپرور رامهرمز از مسجد تا میدان ادهم تشییع و به معراج شهدای استان منتقل گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار