دشمن دیروز از حاج قاسم رعب ووحشت داشت امروز از عکس ونام او و در این ساعات از حضور هزاران نفری زوار او واهمه دارد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۳۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،حمله تروریستی دشمنان شکست خورده ملت ایران که این روزها از ضربات سنگین جبهه مقاومت دچار سردرگمی شده اند.که به خیال خام خود عرصه قدرت نمایی را در عملیات تروریستی انتحاری در بین ازدحام جمعیت زائر مزار شهید حاج قاسم دیده بودند .

و با اقدام ذلیلانه خود قریب به ۱۰۰نفر از مردم عزیز وعشقان مکتب شهید سلیمانی را به شهادت وبیش از ۲۰۰نفر مجروح که حال برخی از آنان وخیم گزارش می شود.

دشمن پست،وذلیل که در میدان غزه وکشتار کودکان وزنان ومردم بی دفاع باضربات سنگین جبهه مقاومت مواجهه شده اکنون برای فرار از فشار افکار عمومی جهان درسوریه سید رضی موسوی راشهید ودر کرمان مردم را به خاک وخون می کشد.

عملیات ناجوانمردانه ای که پادوهای جریان غربی،عبری،عربی سالهاست برای ناامن کردن کشورهای اسلامی درعراق سوریه لبنان افغانستان وایران دست به چنین جنایاتی می زنند.

پروژهایی همچون اختاپوس که درتحلیل های خود سر این اختاپوس را ایران وپاهای آن را کشورهای مقاومت می دانند واشاره آنان به مغز متفکر مقاومت است.جریان وابسته به استکبار جهانی چون خود را در معرض افول می بیند وراهی برای مبارزه جوانمردانه در میدان واقعی نداشته وندارد جریانی که توان تاب آوری درمقابل غزه ای که با۳۶۰کیلومتر مربع مساحت آنهم در محاصره۳۶۰درجه ای قویترین ارتش دنیا را کلافه کرده وتجهیزات آنها را در حالی از کار انداخته طی ۳ماه طوفان الاقصی که آمریکا اگر پشتیبانی ۲۵هزارتنی سلاح ومهمات وادوات خود را برداشته بود به تعبیر خودشان باید امروز با سنگ به جنگ با فلسطین می رفتند.دیروز درغزه کودکان را بابدترین سلاح های مدرن به شهادت رساندند امروز در کرمان آنهم در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم که این مردم زوار فرمانده شهیدشان بودند.

دشمن دیروز از حاج قاسم رعب ووحشت داشت امروز از عکس ونام او و در این ساعات از حضور هزاران نفری زوار او واهمه دارد.ترس ودلهره آنان از جهانی شدن مقاومت است که یقیناً باخون پاک این شهیدان درخت آن تنومندترومستحکم تر از گذشته خواهد شد وبه یقین آنکه همیشه منفور ومفلوک ومغضوب خواهد بود دشمنان پست وکفتار صفت این نظام خواهند بود.

وان شاالله دیری نمی پاید که ریشه نحس آنان از جغرافیای عالم محو خواهد شد.این را به تعبیر امام خامنه ای سربازان حاج قاسم به منصه ظهور خواهند گذاشت.

دشمن این راخوب لمس کرده که حاج قاسم هنوز زنده است وحاج قاسم ها در مکتب او درحال رشد کردن هستند او تمام توانش را صرف منصرف کردن شیفتگان مکتب حاج قاسم می کند.یک روز باحذف نام او از صفحات مجازی وامروز به خیال خام باحذف زوار او ولی کوردلان نمی فهمند این مکتب حالا دیگر جهانی وبین المللی شده وتنها در بین مسلمانان وشیعیان ریشه ندارد بلکه درکل عالم حرف برای گفتن دارد وبا ریختن خون پاک این شهدا هرگز حرکت این مکتب متوقف نخواهد شد.

#حریم عشق

#قاسم هنوز زنده است

#سربازان مکتب حاج قاسم منتقم هستند.

محسن سنجری

ارسال نظرات