شاهرود_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به رشد ۱۳ درصدی جذب دانشجو گفت: در بیمارستان خاتم (ص) حاضریم با تعرفه دولتی خدمات سرپایی به مردم ارائه دهیم و دانشجویان پزشکی ما بهره بیشتری در ارتقا دانش ببرند.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۸۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

افزایش ۱۳ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود/آمادگی بیمارستان خاتم برای ارائه خدمات تعرفه دولتیبه گزارش خبرنگار بسیج، حسینعلی سمیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه تنها دانشگاه آزاد اسلامی در دو استان سمنان و گلستان هستیم که زمین چمن استاندار داریم، افزود: سالن کشتی و ژیمناستیک و امکانات ورزشی خوب و استاندارد داریم و رشته تربیت بدنی از کاردانی تا دکترا را در این دانشگاه ارائه می‌دهیم.
او با اشاره به دارا بودن چهار سوله مستقل کارگاه‌های و آزمایشگاهی مجهز برای رشته‌های فنی در این دانشگاه گفت: در جذب دانشجویان نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشتیم هر چند ظرفیت‌های رشته‌ای ما در جذب را از سازمان مرکز کاهش دادند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: علت افزایش دانشجو در این دانشگاه قابلیت و ظرفیت‌ها و تبلیغات بوده است.
سمیعی میانگین شهریه کارشناسی این دانشگاه در یک ترم را هفت میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ در مقایسه با مدارس غیر دولتی پایین‌تر است.
او با تاکید بر اینکه در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) حاضریم با تعرفه دولتی خدمات سرپایی به مردم ارائه دهیم، افزود: ما اعتقاد داریم هر چقدر مراجعه کننده داشته باشیم سطح خدمات به دانشجویان پزشکی محصل در این دانشگاه بالا می‌رود و اثربخشی خوبی دارد.
سمیعی با بیان اینکه در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) درمانگاه داریم، اظهار کرد: به تامین اجتماعی اعلام کردیم با تعرفه برابر حاضر به ارائه خدمات هستیم و حتی بستری هم حاضریم با معرفی پزشک با تعرفه دولتی ارائه نماییم و برای هر نوع همکاری برای ارتقا این بیمارستان آمادگی داریم.
او به پیشنهاد سرای گردشگری با توجه به ظرفیت‌های قابل استفاده مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود اشاره کرد و گفت: این دانشگاه آماده همکاری و همراهی با تمام ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها