خبرهای داغ:
جعفری در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه شاخص طی هفته زن در کبودراهنگ

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه شاخص طی هفته زن در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۵۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

سیده سمیه جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب، بانوان در کنار نقش مادری و همسری  و مسئولیت‌های اجتماعی نقشی سازنده در رشد معنویت اجتماعی و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار در جامعه اسلامی ایفا می‌کنند.

وی افزود: به مناسبت هفته زن و ولادت حضرت زهرا (س) و مقام مادر ۳۰ عنوان برنامه شاخص و حدود ۱۰۰ برنامه حوزه‌ای و پایگاهی در ۹۵ نقطه شهری و روستایی در شهرستان کبودراهنگ اجرا می‌‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ یادآور شد: اجرای باشکوه جشن میلاد کوثر در شهرستان کبودراهنگ با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان و الگوی سوم زن تراز انقلاب با معرفی خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) بانوی مبارز خستگی ناپذیر با حضور دختر خانم دباغ از جمله این برنامه‌ها بود.

وی افزود: در کنار تجلیل از مادر شهیدان نظری و همسر جانباز ۷۰ درصد، از ۱۲ بانوی برتر شهرستان در عرصه‌های ورزشی، قرآنی، جمعیت و فرزندآوری و اشتغال آفرینی به نمایندگی از ۲۰۰ بانوی برتر شهرستانی تجلیل شد و تندیس برنامه به دختران خانم دباغ اهداء شد.

جعفری ادامه داد: در کنار برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌های شاد و متنوع دیگری همچون عقد حضوری توسط امام جمعه شهرستان و گروه‌های سرود، مولودی خوانی و مشاوره خانواده، جوانی جمعیت و... نیز برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد: با شروع هفته زن  برنامه‌هایی از قبیل جشن‌های ویژه مادر و فرزندی در مهد‌های قرآنی با عنوان «تربیت نسل سلیمانی‌ها»، تکریم مادران و همسران شهدا و اهدای مدال سرو به مادران شهدا، اردوهای جهادی ویژه بانوان نابارور،عیادت از مادران و نوزادان تازه متولد شده برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین حضور معلمان در مناطق محروم و آموزش و تعلیم دانش آموزان کم برخوردار با عنوان «پلاک به پلاک»، همایش مادران در مدارس با حضور دختران با عنوان«ماجراهای من و دخترم»، همایش آرایشگران، مربیان و ورزشکاران، زنان کارآفرین و کارگران زن نمونه، سرکشی از کارگران زن شهرک صنعتی ویان، همایش زن کارمند تراز انقلاب و دیدار با ائمه جمعه هر سه بخش  باعنوان «بیعت با مقتدا» از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات