خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

حماس هیمنه پوشالی اسراییل را شکسته است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: گنبد اهنی و هیمنه پوشالی اسراییل به همت گروه کوچک مقاومت مانند حماس شکسته شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۱۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در چهارمین آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و بزرگداشت شهدای تروریستی کرمان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرخداجو افزود: دشمن فتنه ها و اختلاف های زیادی را در جوامع اسلامی ایجاد کرده و خون های زیادی را ریخته تا این انقلاب و نظام را نا کار آمد و بی کفایت نشان بدهد اما نمی دانند که هرچه قدر خون ریخته شود پایداری و ایستادگی این نظام را بالا برده و قدرتمند تر می کند.

وی افزود: اگرخون بیشتر پایمال کردن عامل پیروزی است باید یزید بر امام حسین(ع) پیروز می شد در حالی که پیروز واقعی میدان در کربلا امام حسین (ع) بود و این پیروزی تا روز قیامت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام برزگر راه شهدا را ماندگار توصیف و بیان کرد: ما هرچه داریم به برکت خون پاک این شهدا است و ما مدیون این شهدای این خونه‌ای پاکی هستیم که برای پویایی این انقلاب ریخته شده است.

وی امنیت در جامعه را برای عرصه های مختلف مهم توصيف کرد و گفت: این همه پیشرفت ها در زمینه های مختلف پزشکی ،نظامی وعلمی مدیون امنیتی است که با خون شهدا بدست آمده است و اگر قدر این نعمت را ندانیم، آن را از دست می دهیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مراغه تاکید کرد: این امنیت را مدیون شهدا و حاج قاسم در منطقه هستیم.

وی به دو خصلت بارز حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار کرد: اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم زبان زد مردم بود و این دوخصلت خوب و بزرگ اخلاص و ولایت مداری حاج قاسم را حاج قاسم کرده بود.

حجت الاسلام برزگر انتخابات پیش رو را مهم دانست و گفت: درست است که کشور ما در امنیت قرار دارد اما امنیت و قدرت اصلی ما با حضور حداکثری مردم در انتخابات بدست خواهد آمد.
در پایان این آیین از خانواده شهدای این منطقه تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها