فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه حاج قاسم یک مکتب و فرهنگ است که با ترور و ارعاب از بین نخواهد رفت، گفت: شهادت حاج قاسم یک رستاخیز ضد استکباری در دنیا به وجود آورد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۴۴
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، یادبود شهید رضی موسوی، شهید دفاع مقدس عباس خرد رنجبر و آیت الله مصباح یزدی در روستای آغچه حصار بخش رامجین شهرستان چهارباغ، با سخنرانی فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد.

سردار حیدرنیا در این مراسم گفت: همه‌ی عزیزان همچنان که مستحضر هستند، مهم‌ترین اتفاق پیش‌رو در سال ۱۴٠۲ انتخابات است و من هم همه‌ی عزیزان را برای همراهی و هم‌افزایی جهت مشارکت حداکثری دعوت می‌کنم، بی‌شک مشارکت یکی از ۴ راهبرد بیانات رهبری است که از ابتدای سال مکرر اعلام فرمودند و ما می‌توانیم با حرکت جمعی و حضور حداکثری یعنی حضور پرشور در صحنه انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و برنامه‌های آن‌ها را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن اشاره به حوادث مختلف از اول انقلاب تا عملیات تروریستی کرمان، افزود: دشمنان در تلاش برای کاهش فشار شکست خود در میدان جنگ هستند، ولی فراموش کرده اند، این انقلاب با خون شهدا عجین شده است.

وی بیان کرد: یاد و خاطره همه‌ی شهدا از جمله شهدا عملیات تروریستی کرمان، شهید القدس حاج قاسم سلیمانی، شهید رضی موسوی، شهدای شهرستان چهارباغ و آیت الله مصباح یزدی را گرامی می‌داریم.

حیدرنیا در ادامه با بیان اینکه امروز دلمان بیشتر برای حاج قاسم تنگ می‌شود و به یاد می‌آوریم زمانی که گروهک تروریستی و حیوانات درنده‌ای که در بلاد اسلامی وارد شامات شدند و چطور توانستند با همراهی همه‌ی نیرو‌های مبارز اسلامی این شجره‌ی خبیثه را از میان بردارند، ما امروز بیشتر به ابعاد و شخصیت این شهید بزرگوار پی می‌بریم و وقتی عکس این شهید همه جا زینت بخش مجالس و در قاب نگاه مردم جای گرفته است.

وی گفت: شهید قاسم سلیمانی، فرزند برومند این نظام و انقلاب بود و واقعیتی انکار ناپذیر تا ابد است، مجاهدت بی‌وقفه در راه خدا به عنوان یکی از شاخصه‌های مهمش بود و این مرد بزرگ، مزد ۴٠ سال مجاهدت را با شهادت گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان با بیان اینکه امنیت خط قرمز ما است، تاکید داشت: دشمنان منتظر باشند، تا سیلی سختی بر گوش آن‌ها خواهد خورد، همان طور که عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان مقاومت و حماس علیه یک کشور مدعی استکبار انجام شد که گوشه‌ای از تربیت شوندگان حاج قاسم اند.

گفتنی است، این مراسم با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، بخشدار رامجین و جمعی از مسؤلین و مردم شریف و شهید پرور شهرستان و بخش رامجین چهارباغ و خانواده معزز شهدا و بسیجیان، ایثارگران و آزادگان گرامی در روستای آغچه حصار بخش رامجین شهرستان چهارباغ برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها