خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه عسلویه در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت عده ای از هموطنانمان شد را محکوم کرد و به خانواده های این شهدای عزیز تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۹۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، ، متن پیام سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

 

بار دیگر جنایتکاران ایران‌ستیز و عمال ترور و سیاهی، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سلاله پاک پیامبر رحمت، در مراسم گرامی‏داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار فاتح مبارزه با تروریسم، در اقدامی مذبوحانه و غیرانسانی، جنایت تأسف ‏باری را رقم زدند و موجب شهید و مجروح شدن عده‏ ای از شرکت‏ کنندگان در این مراسم از جمله تعدادی از زنان و کودکان بی‏گناه شدند.

بی تردید این اقدام مذبوحانه نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی‌سازد، بلکه اتحاد و انسجام مردم مقاوم و انقلابی ایران را در پیگیری آرمان های امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و انقلاب شکوهمند اسلامی را صدچندان می کند .

اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) و به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و عموم مردم شریف و بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

 

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک 

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار