تبریز- شب گذشته رویداد رسانه ای تبریزنگار۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داده و از فراخوان سومین دوره آن رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۱۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این آیین، این سازمان را متعلق به اهالی رسانه عنوان کرد.

امیر نصیربیگی افزود: اهالی رسانه تماشاگر فرعی نیست دوست داریم این قشر در میدان باشند و ما هم در کنار آن ها هستیم.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه هم باید نقد منصفانه داشته باشند، اظهارداشت: در کنار مطالبه گری ها باید راه کار هم برای برخی موضوعات مورد نقد ارائه و در همه بخش ها هم گرایی کنند.

نصیربیگی گفت: امروز ضرورت دارد اهالی رسانه حوزه فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ... به صورت تخصصی گرده های خود را شکل دهند که در نتیجه آن اشراف کامل به موضوعات داشته و موشکافانه مسایل را مطرح و برای آن راهکار ارئه می کنند.

 

نفرات برتر این رویداد رسانه‌ای اعلام شدند

نفرات برتر این رویداد رسانه‌ای به تفکیک هر بخش، به این شرح است:

هیات داوران این جشنواره، در بخش "شهریار و تبریز"، در بخش مکتوب، از مریم عباسی(خبرگزاری فارس)، زهرا ناصران(تابان خبر)، پرویز بابایی(خبرگزاری ایرنا)، امین خوانگر (تبریز بیدار) مورد تقدیر قرار گرفتند و به عنوان برگزیده این بخش، معصومه درخشان و فرشید باغشمال (خبرگزاری فارس) تجلیل شدند.

در بخش گزارش تصویری "شهریار و تبریز، نیز از سعید صادقی(خبرگزاری ایسنا) و در بخش چند رسانه ای از احد یگانه(شبکه جهانی سحر) به عنوان نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

در بخش "شهر و مدرسه"، این رویداد و در بخش مکتوب آن، از مهری هاشم زاده(خبرگزاری ایکنا) ، سمیه گل محمدی(جارچی آذربایجان)، سیدامیر هاشمی (سازه خبر) به عنوان نفرات شایسته تقدیر و حامد عاطفی فر(مهد تمدن) و جواد آهنگری(مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی استان و همکار استانی خبرگزاری فارس) به عنوان برگزیده معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.
در بخش گزارش تصویری "شهر و مدرسه" نیز از مینا نوعی(خبرگزاری مهر) به عنوان برگزیده این بخش تجلیل به عمل آمد.

در بخش "شاهدان شیدایی"، در بخش مکتوب، از فایزه قره پور(خبرگزاری ایسنا)، الهه مهدوی(تبریز بیدار)، و محمدرضا اخگرگداز( نصر نیوز ) شایسته تقدیر شناخته شدند و برگزیده این بخش ابوالفضل حمامی (خبرگزاری ایمنا) و کتایون حمیدی (خبرگزاری فارس) مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش گزارش تصویری "شاهدان شیدایی" نیز، از پینار رحیمی (عصر تبریز) و خلیل غلامی (مظفریه) تقدیر شدند و عطا داداشی (خبرگزاری فارس) به عنوان نفر برگزیده معرفی شدند.
در بخش چند رسانه ای، از رضا یاوران (شمس نیوز) به عنوان نفر برگزیده تجلیل شد.

ارسال نظرات