در ایام میلاد کوثر قرآن و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حادثه تروریستی کرمان، مراسمی در اشکفتک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۲۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرخنده میلاد سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان ویژه برنامه با شکوه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی، در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک برگزار شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، در حاشیه این مراسم گفت: در این برنامه حاضرین ابتدا از سخنان حاج منصور قاسمی پدر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی و در ادامه از سخنان حجت الاسلام اعلایی بهره مند شدند.

یوسف سلیمانی منفرد افزود: مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، برگزاری مسابقه نقاشی در حین اجرای برنامه ها برای کودکان با امکاناتی که از قبل آماده شده بود، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: در پایان به 25نفر از کودکان جوایز اهدا و در حین برنامه از شرکت کنندگان با موز،کیک و چای پذیرایی شد.

ارسال نظرات