نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار، درصدد هستیم مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب کرج را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۱۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از مردم شریف کرمان، افزود: اتخاذ راهبرد‌های موثر با هدف تحقق یکی از عملکرد‌های زندگی مردم بعنوان گذراندن اوقات فراغت، از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه توسعه ورزش، سرگرمی و تفریح، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و ارتقا سلامت جسمی و زندگی افراد را همراه دارد.
وی ادامه داد: ضرورت دارد با شیوه‌های مدیریتی نوین همچون مدیریت دانش، تصمیمات سیستماتیکی برای افزایش توانایی سازمان‌ها اتخاذ شود.
عبداللهی گفت: بر این اساس مدیران در بخش‌های مختلف بویژه در حوزه ورزش و جوانان و شهرداری‌ها بعنوان متولیان مدیریت شهری، باید نسبت به احصا منابع و مدیریت ظرفیت‌های موجود اقدام کنند و به شکل علمی و دقیق، نقاط ضعف را برطرف کنند.
وی افزود: استان البرز ظرفیت‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید شناسایی و بهره برداری شود، پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله این موارد است که سال‌ها مغفول مانده و اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته، در دست تکمیل است.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار، درصدد هستیم این مجموعه ورزشی را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم و پیمانکار مربوطه باید در موعد مقرر اقدام لازم را انجام دهد.
استاندار البرز گفت: هر محله باید یک مجموعه ورزشی، هر چند کوچک داشته باشد و برای این منظور استفاده از توان خیرین در کنار مشوق‌های شهرداری‌ها همچون اعطای پروانه ساخت رایگان و اختصاص اراضی مناسب از سوی شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی، در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: استفاده از ظرفیت مدارس در محله‌ها نیز از دیگر تدابیری بود که اندیشیده شد، بر این اساس مدارس محله‌های محروم استان در ساعات تعطیل روز و آخر هفته به ورزش بانوان اختصاص می‌یابند.
عبداللهی گفت: احیای ورزش‌های بومی محلی و تشکیل تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات بین محله ای، تاثیر بسزایی در ارتقا سرانه‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در محله‌ها دارد.
وی افزود: با مدیریت دانش در بخش ورزش نیز می‌توان نسبت به شناخت ظرفیت‌ها و بکارگیری توانایی‌های بالقوه در ارتقا سرانه‌ها اقدام کرد و به نوعی تئوری‌های نوین مدیریتی را با اجرا، گره زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها