دیدار هفتگی با رزمندگان شهرستان سرخه انجام شد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه با چند تن از رزمندگان دوران نورانی دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۲۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم و معزز شهدا، در این هفته با عباسعلی اشرف، علی اکبر باقیان و محمد کیا در سرخه دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است این دیدار با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان انجام شد.

اشرف در این دیدار با اشاره به اینکه این برنامه به همت سپاه و بسیج هر هفته اجرا می شود، اظهار کرد: هدف از این دیدارها قدردانی از همه کسانی است که به نحوی در دوران پرافتخار دفاع مقدس حضور داشته اند و یادآوری خاطران آن دوران شکوهمند است. همچنین دقایقی از این برنامه ثبت و ضبط شده و ان شاءالله در آینده در قالب مکتوب و یا به صورت ویدئو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم، افزود: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین درس برای ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار