خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیما:

عظمت حاج قاسم را در تشییع پیکرش می توان دید/امروز رسانه ملی در مسیر اوج قرار دارد

دکتر رسول شکری نیا گفت: ملت ما از شهادت بیمی ندارد و در آینده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند نیز وفاداری خود به نظام را ثابت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۴۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

عظمت حاج قاسم را در تشییع پیکرش می توان دید/امروز رسانه ملی در مسیر اوج قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان در مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت استان گفت: سالگرد حاج قاسم یادآور خاطرات زیادی برای ماست که عظمت آن را در تشییع پیکر این بزرگوار می توان دید.

وی افزود: ملت ما از شهادت بیمی ندارد و در آینده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند نیز وفاداری خود به نظام را ثابت خواهند کرد.

شکری نیا اظهار داشت: همتی که همه همکاران بنده در صدا و سیما به خرج دادند را می توان در گوشه کنار استان درک کرد طوری که ریاست محترم جمهوری از آن تقدیر کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان تصریح کرد: ما هر لحظه در رسانه ملی با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنیم. و همکاران بنده در این مورد کم نمی گذارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز رسانه ملی در مسیر اوج قرار دارد و در تولید برنامه های مختلف پیشگام هستیم و این نشان می دهد که همکاران ما در این مرکز با جان و دل کار می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها