صلح و سازش در ۵۰ فقره پرونده در شهرستان دیّر

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ فقره پرونده قضایی با همت بلند کانون بسیج حقوقدانان حل و فصل شده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۰۶
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

صلح و سازش در ۵۰ فقره پرونده در شهرستان دیّر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در یک گام مهم به سوی ترویج عدالت و حل و فصل آرام دعاوی حقوقی، بسیج حقوقدانان شهرستان دیّر با همت بلند خود و با همکاری صلح یاران؛ از ابتدای سال تاکنون موفقیت در ۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند.

 

حسینی نیا اظهار کرد: این پرونده‌ها نمونه‌هایی هستند که با مشارکت فعال طرفین و با بهره‌گیری از تخصص حقوقدانان، توانسته‌ایم به سرعت و به نحوی کارآمد به راه‌حل‌های منصفانه دست یابیم.

 

وی ادامه داد: صلح و سازش در پرونده های زوجین، پرونده های دعاوی مالی، کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش عمومی حقوق از جمله اقدامات این کانون در شهرستان است.

 

فرمانده سپاه شهرستان دیّر در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایجاد گفتگو و مذاکره برای افزایش تعداد پرونده‌های صلح و سازش، تصریح کرد: آگاهی افراد از مزایای حل و فصل مسائل به شیوه صلح‌آمیز، پله‌ای به سوی افزایش تعداد پرونده‌های موفق در این زمینه است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات