حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز، میدان نبرد غزه، میدان آزمایش عیار شرافت اسلامی مسلمانان است و باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش رفت.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۱۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و دبیرکل کنگره ملی ٢٤٠٠٠ شهید پایتخت و حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه، پیرامون برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و همچنین یادواره شهدای طلبه و روحانیون تهران بزرگ اظهار کردند: امروز، میدان نبرد غزه، میدان آزمایش عیار شرافت اسلامی مسلمانان است.
ایشان با تمجید از تلاش های صورت گرفته برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و پاسداشت خون پاک این عزیزان، افزودند: جهان اسلام بخصوص ایران اسلامی همواره مورد کینه و دشمنی مستکبران بمانند آمریکا و انگلیس، رژیم های تروریستی همچون اسرائیل و مزدوران منطقه ای آنها بوده است.

معظم له ادامه دادند: به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی امروز قوی تر، هوشیارتر و بالغ تر از همیشه همچون درختی تنومند در برابر حوادث ایستاده است.

این مرجع تقلید در ادامه به حادثه دهشتناک و تروریستی کرمان که منجر به شهادت ۹۲ تن از مردم عزیز ایران اسلامی و زخمی شدن جمع کثیری از آنان شد، اشاره و اظهار کردند: این قبیل اعمال تروریستی هر چند دردناک اما نشان‌دهنده ضعف و استیصال دشمن در برابر قدرت جمهوری اسلامی و بلوغ گفتمان آن است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به روایت حدیثی از نهج البلاغه پرداختند و گفتند: حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب «علیه السلام» در خطبه پنجاه و یک نهج البلاغه که اشاره به جنگ صفین دارد می فرمایند" قَدِ اسْتَطْعَمُوکُمُ الْقِتَالَ فَأَقِرُّوا عَلَی مَذَلَّة وَ تَأْخِیرِ مَحَلَّة أَوْ رَوُّوا السُّیُوفَ مِنَ الدِّمَاءِ تَرْوَوْا مِنَ الْمَاءِ فَالْمَوْتُ فی حَیَاتِکُمْ مَقْهُورِینَ وَالْحَیَاةُ فی مَوْتِکُمْ قَاهِرِینَ".

ایشان با بیان این که امروز رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی با کشتن زنان و کودکان مسلمان چهره کریه خود را بیش از پیش نمایان ساخته است، تصریح کردند: باید توجه داشت که مردم مظلوم غزه برادران و خواهران ما هستند، از ما انتظار دارند به یاری آنها بشتابیم. بر اساس اخبار واصله در هر ۲۴ ساعت صدها زن و بچه مسلمان در خون خود می غلتند. در این برهه حساس و سرنوشت ساز شما باید کار خود را با موضوع مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت و مبارزه جدی با رژیم اشغالگر صهیونیستی گره بزنید؛ ما هم در کنار شما هستیم.

معظم له تصریح کردند: امروز، میدان نبرد غزه، میدان آزمایش عیار شرافت اسلامی مسلمانان است و باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش رفت.

در ابتدای این دیدار سردار حسن زاده و حجت الاسلام علیزاده به بیان اقدامات صورت گرفته پیرامون کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و همچنین یادواره شهدای طلبه و روحانی تهران بزرگ پرداختند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات