راه اندازی شبکه نمایندگی بسیج در مازندران

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا گفت: پیشکسوتان سپاه کربلا به عنوان بزرگانی هستند که سالیان سال در این نهاد خدمت کردند و حال از تجربه گرانبهایی برخوردار هستند و تکریم آنها وظیفه ماست .
کد خبر: ۹۵۷۰۰۶۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در نشست صميمي پیشکسوتان حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا با اشاره به سخن ارزشمند رهبر معظم انقلاب که بازنشسته از شاغل جدا نیست و خدمت در راه انقلاب بازنشستگی وجود ندارد افزود : حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا خودش را خدمتگزار شما پیشکسوتان میداند.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه ، دورهمی و دیدار صمیمی را یکی از اهداف این جلسه عنوان کرد و گفت: در استان برای نمایندگی ظرفیتی است که یک هیأت امنایی تشکیل شود تا با حضور پیشکسوتان و بزرگان نیز برنامه ریزی داشته باشیم و اتاق اندیشه ورز در امر آموزش و بصیرت راه اندازی و یک شبکه نمایندگی ایجاد شود .

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه اتاق اندیشه ورز کمک می‌کند که یک شبکه نمایندگی در بسیج داشته باشیم که با کمک شما هدفمند میشود افزود : در استان امروز باید فضا برای امر بسیج و تشکل بسیج و نمایندگی در امر بسیج شکل پیدا کند .

این مسئول تصریح کرد: تا قبل از پایان سال در چهار منطقه از استان به نمایندگی در بهشهر ، ساری ، بابل و چالوس برای این شبکه نمایندگی بسیج برنامه ریزی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار