خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه سال گذشته در یک روز ۴۰۰ یادواره شهدا برگزار کردیم، گفت: در اوج زمان رتبه بندی معلمان ۹۰۰ نفر از معلمان قمی در طرح خادمیاران رضوی شرکت کرده و به طور رایگان در مدرسه‌ها فعالیت انجام دادند.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۳۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا رحیمی پیش از ظهر امروز شنبه ۲۳ دی‌ماه در نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش‌های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌های متعددی در قم برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در یک روز ۴۰۰ یادواره شهدا برگزار کردیم، مطرح کرد: در اوج زمان رتبه بندی معلمان ۹۰۰ نفر از معلمان قمی در طرح خادمیاران رضوی شرکت کرده و به طور رایگان در مدرسه‌ها فعالیت انجام دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه با طرح زیست عفیفانه در مدارس به دنبال رفع شبهات هستیم، عنوان کرد: تمام مدارس گروه‌های جهاد تبیین را دارند.

وی با اشاره به اینکه در یک زمانی علما برای برگزاری روضه امام حسین(ع) به باغ‌های اطراف قم پناه می‌بردند، خاطرنشان کرد: امروز ما در سایه نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و به راحتی می‌توانیم از هر چیزی سخن بگوییم.

رحیمی اضافه کرد: اینکه یمن امروز خود را در کنار فلسطین می‌‎بیند از آثار و برکات انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی که تحت هدایت ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای سال بر موضوع مشارکت حداکثری در صندوق‌های رای تاکید داشته‌اند، تصریح کرد: اگر فردی خود را انقلابی و ولایی می‌داند، باید در انتخابات شرکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه نظام اسلامی برکات بسیاری داشته است، یادآور شد: باید شبهات موجود در جامعه را برطریف کنیم تا در اسفندماه انتخابات پرشوری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات