خبرهای داغ:
هم رزم شهید سلیمانی و فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت تبیین رشادت مردم فلسطین در رسانه‌های ایران گفت: رژیم اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است با بزرگنمایی آن مردم را نترسانید.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۵۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، عبدالفتاح اهوازیان در آئین گرامیداشت شهدای گردان امام سجاد (ع) گرمسار در عملیات کربلای پنج اظهار داشت: آنچه از وقایع فلسطین و جنایات اسرائیل در رسانه‌های ایرانی منتشر می‌شود تنها بخش کوچکی از رشادت‌های مردم مسلمان فلسطین و ظلم و جنایت اسرائیلی‌ها است.
وی با تاکید بر ضرورت تبیین رشادت‌های مردم فلسطین خاطر نشان کرد: رسانه‌های ایرانی با بزرگنمایی رژیم منحوس اسرائیل مردم را نترسانند بلکه باید بدانند این رژیم از لانه عنکبوت سست‌تر است.
هم رزم شهید سلیمانی با بیان اینکه غزه هشت هزار نفر حماس تربیت کرده که امکانات آنان نصف یک بسیجی مظلوم است، گفت: ۱۲۰ هزار نفر از فلسطینی‌ها اکنوت در اسارت اسرائیل هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند بعد از اغتشاشات انتخابات در ایران خفقان خواهد شد، تصریح کرد: عده زیادی از حزب‌های مختلف سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند و امروز مهم‌ترین تکلیف ما این است که عینک حزبی را از چشمان خود برداشته و با دیدگاه مقام معظم رهبری با دو اولویت مشارکت حداکثری برای انتخاب اصلح در انتخابات آتی گام برداریم.
اهوازیان با تأکید بر اینکه انتخاب درست مهم‌ترین وظیفه ما در قبال سایر مردم است، تصریح کرد: باید اجازه دهیم مردم هلاوت و شیرینی انقلاب را بچشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها