خبرهای داغ:
به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدمات پزشکی رایگان در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق کم‌برخوردار شهرستان باغملک ارائه شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۱۴
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک ،علیرضا امیری مسیول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان در گفتگو با این خبرگزاری گفت: با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشتی ودرمانی رودزیر و بهداری سپاه باغملک خدمات پزشکی، آموزشی و درمانی رایگان به روستای تنگ چویل از توابع شهرستان صیدون ارائه شد.

 

مسیول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام، عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد؛ شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو است که به‌صورت رایگان به بیش از 5۰ نفر خدمات سلامت ارائه شد. 

امیری ادامه داد: تلاش کردیم تا در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، پیشکشی به روح بزرگوار ایشان و البته شهید سیدرضی موسوی داشته باشیم. این افراد و تمامی شهدای مقاومت، جان خود را برای اسلام و زنده نگه داشتن آن فدا کردند که هر کدام از ما نیز متناسب با شغل و حرفه خود وظایفی در خدمت رسانی به مردم ایران سربلند بر عهده داریم و امیدواریم این وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

 

همچنین این اکیپ پزشکی از مادر شهید مفقود الاثر شهباز پستا در روستای تنگ چویل دیدار و تجلیل کردند و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاران پزشک و بهورز پیگیری مشکلات این مادر شهید شدن و قول برطرف کردن آنها را دادند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار