فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تحکیم بنیاد خانواده با همکاری کمیته امداد و قرارگاه سازندگی سپاه پاسدارن 42 سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت شهرستان چرام اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۴۸
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ مصطفی اقبالی پور با بیان اینکه ارزش هر کدام از این جهیزیه‌ها 30 میلیون تومان است، افزود: برای مجموع این جهیزیه ها یک میلیارد و 260 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: این جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون است.

اقبالی پور عنوان کرد: قرار است به همت قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران تا پایان امسال به تعداد دیگری از نوعروسان کم بضاعت و تحت پوشش ارگان های حمایتی جهیزیه اهدا شود.

کریم نسب رئیس کمیته امداد شهرستان چرام با بیان اینکه از ابتدای امسال تا الان دو مرحله اهدای جهزیه در شهرستان اجرا شد، افزود: تا الان 77 سری جهزیه به نوعروسان تحت پوشش شهرستان اهدای جهیزیه داشتیم.

وی افزود: برای تامین این جهیزیه ها 23 میلیارد و 780 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار چرام در حاشیه این برنامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان، گفت: برای ایجاد آرامش در جامعه مردم باید در آرامش باشند و این مهم با ازدواج و تشکیل خانواده به وجود می‌آید.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: موسسات و دستگاه های فرهنگی و حمایتی باید در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و مرتفع نمودن مشکلات پیش روی جوانان در بحث ازدواج تلاش بیشتری داشته باشند.

اهدای 42 سری جهیزیه به نوعروسان چرامیاهدای 42 سری جهیزیه به نوعروسان چرامیاهدای 42 سری جهیزیه به نوعروسان چرامیاهدای 42 سری جهیزیه به نوعروسان چرامیاهدای 42 سری جهیزیه به نوعروسان چرامی

 

 

ارسال نظرات